Benim Adım Khan (Dublajlı) Full izle » Ana Sayfa , , , , , ,
Benim Adım Khan izle
Benim Adım Khan izle adlı filmde Dramatik olayların yaşandığı ve izlemekten pişman olmayacağınız güzel bir film sunuyoruz sizlere. Arkanıza yaslanıp izlemek sizlere düşüyor. Filmin genel hikayesine bakacak olursak, Rizwan Khan Asperger sendromu hastasıdır. Bu hastalığın açıklamasını yapmak gerekirse sosyal bozukluklara sebebiyet veren bir otizm çeşidi.. Bir müslüman olan Khan, dul olan Mandira rolünü canlandıran Kajol ile evlidir. 11 Eylül olaylarının ardından Khan havaalanında şüpheli davranışları sebebiyle alıkoyulur. Tutuklanışının ardından terapist Radha ile tanışır. Sorunları ve hastalığından kurtulması için yardımcı olur. Tüm bu sorunların üzerine adını temize çıkarmak için Obama ile görüşmek ister. Bunun için kısa bir yolculuğa çıkar. Benim Adım Khan film izle yönetmenliğini Karan Johar‘ın üstlendiği filmin oyuncu kadrosunda ise Shah Rukh Khan, Kajol ve Sheetal Menon yer alıyor.
IMDB Puanı: 7.2/10
Yapım Yılı: 2010 - Hindistan
Yönetmen: Karan Johar
Tür: Dram, Romantik
Süre: 2s 40dk
Dil: Türkçe Dublaj
Oyuncular: Shah Rukh Khan, Kajol Devgan, Christopher B. Duncan





Benim Adım Khan (Dublajlı) Full izle

Yorum Gönder

Yorumlama biçimini: Anonim Seçerek Yorum Atabilirsiniz.

 
Copyright © 2013 - 2015 Poshedion sitesi ekibi olarak sitemizde bulunan hiçbir filmi sunucularımızda bulundurmamaktayız. Bu filmler video paylaşım siteleri olan VK.com, Mail.ru, Youtube.com gibi internet adreslernden kaynak kodları vasıtası ile eklenmiş olan videolardır. Hiçbir şekilde bu videolardan sitemiz sorumlu olmamakla beraber eğer ki size ait olduğunu veya telif hakkının sizde olduğunu düşündüğünüz bir içerik varsa tarafımız ile iletişim bölümünden irtibata geçebilirsiniz. Bu sayede belirtilen içerik 2 iş günü (48 saat) içerisinde sitemizden kaldırılacaktır.
Film izle | Film izle